Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

Το Παραμύθι του Ορφέα...

Είναι ένα από τα τραγούδια του Περίδη, που αγάπησα με το πρώτο άκουσμα. Αδικημένο, καθώς δε νομίζω ότι ακούστηκε όσο του αξίζει. Μπορεί και να κάνω λάθος βέβαια. Ο Περίδης είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση τραγουδοποιού για μένα. Θεωρώ πως τα 3 πρώτα cd του, είναι εκπληκτικά. Από τα καλύτερα της ελληνικής δισκογραφίας. Το "Αχ ψυχή μου φαντασμένη" του 1993, το "Καλή σου μέρα αν ξυπνάς" του 1996 και το "Για πού το 'βαλες καρδιά μου" του 1999. Από κει και πέρα έβγαλε ένα σωρό μαλακίες. Πολύ κάτω του μετρίου. Με λίγα καλά τραγούδια και αρκετές παπαριές. Αρκούν τα 3 αυτά πρώτα cd για να τον κάνουν μεγάλο τραγουδοποιό; Στα μάτια μου ναι...

(Το βίντεο είναι πολύ όμορφο. Δώστε του λίγη βάση)

Παραμύθι-Ορφέας Περίδης

Στίχοι: Ορφέας Περίδης
Μουσική: Ορφέας Περίδης
Πρώτη εκτέλεση: Ορφέας Περίδης

Τον ήλιο το φεγγάρι τη θάλασσα
ρωτάω μην την είδαν αντάμωσαν
κι ο ήλιος μου απαντάει απ' το βουνό
θα φέξω όλο τον κόσμο και θα τη βρω

Μου λέει το φεγγάρι και μου γελά
στης μάνας της κοιμάται την αγκαλιά
εγώ θα την ξυπνήσω όταν τη δω
εμένανε μ' ακούει σαν της μιλώ

Κι η θάλασσα μου λέει απ' τα βάθη της
εσύ θα 'σαι για πάντα η αγάπη της
τα κύματα θα στείλω του ωκεανού
να παν να της δροσίσουν καρδιά και νου

Κι η θάλασσα μου λέει απ' τα βάθη της
εσύ θα 'σαι για πάντα η αγάπη της
εγώ όλα τα ενώνω να σε χαρώ
τα δυο τα κάνω ένα γη κι ουρανό

Δεν υπάρχουν σχόλια: