Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

Στην "Αγκαλιά" των Elica

Έχω γύρω στα 26 giga μουσικής αποθηκευμένα στο σκληρό μου δίσκο για να ακούσω. Αν σκεφτείτε ότι ένα cd είναι γύρω στα 40-100 MB συνήθως, καταλαβαίνετε ότι είναι αρκετά τα cd που περιμένουν τη σειρά τους για να ακουστούν. Όπως είναι λογικό, δεν προλαβαίνω να "σταθώ" σε κάποιο από αυτά. Βάζω ένα, το ακούω και πάω στο επόμενο. Κατά τη γνώμη μου, αυτή η μέθοδος έχει ένα μεγάλο αρνητικό κι ένα μεγάλο θετικό. Το αρνητικό είναι πως κάποια cd χρειάζονται παραπάνω από ένα άκουσμα για να τα "καταλάβεις". Αυτά, τα χάνω. Το θετικό όμως είναι πως αυτά που μου αρέσουν... μου αρέσουν πολύ! Από τη στιγμή που με αγγίζει ένα cd από τη πρώτη φορά που θα το ακούσω, ξέρω πως είναι κάτι που πραγματικά γουστάρω.
Ένα από αυτά είναι το "Asymmetrica" των Elica. Το συγκρότημα είναι από την Αθήνα και αποτελείται από τους Γιώργο Γρηγοράκο και Φώτη Καραογλάνη. Η μουσική τους είναι electronica και το cd θυμίζει αρκετά Στέρεο Νόβα και Κ. Βήτα, ο οποίος συμμετέχει σε δύο τραγούδια. Θεωρώ πως είναι από αυτά τα cd που τα ακούς από το πρώτο ως το τελευταίο τραγούδι. Σα να είναι ένα. Κατάλληλο για να το ακούς σπίτι και να "ταξιδεύεις" ή με ακουστικά και βόλτες στην πόλη.
Διάφορες πληροφορίες για τους Elica και το cd τους, μπορείτε να βρείτε και στα παρακάτω link: kithara.gr, Lifo, Mix Grill, Avopolis, Myspace.
Που κολλάει όμως η "αγκαλιά" του τίτλου του ποστ; Στο παρακάτω υπέροχο τραγούδι στο οποίο συμμετέχει η Ειρήνη Ζέη.


Update: Βρήκα και αυτό που έψαχνα εξαρχής. Το υπέροχο "Ξωτικό":

10 σχόλια:

La Dona Catalana είπε...

χμμ.τους ξερω. τους εχω ξανακουσει, δε θυμαμαι ποτε κ πως. μου αρεσε ιδιαιτερα η μουσικη κ το βιντεο, αλλα κατι με χαλασε στην κοπελα..δεν ξερω τι..

hopkins είπε...

Πιθανόν να σου είχα ξαναπεί παλιότερα γι' αυτούς. Πιθανόν να χρειάζεται 2-3 ακροάσεις για να συνηθίσεις τη φωνή της. Ίσως...
Άλλο τραγούδι έψαχνα να βάλω, αλλά δεν υπήρχε. Το "Ξωτικό. Μεγάλη κομματάρα.

ace είπε...

Χμμμ...πολυ ωραιο το ξωτικο, αλλα μου θυμισε κατι απο το 2 του Παπαϊωάννου, ισως κανω και λαθος...
Παντως με αυτο το post με εβαλες στο τριπακι να αρχισω να ψαχνω κι εγω τα αρχεια με τη μουσικη μου και ηδη ανακαλυψα μια φωναρα σε μια συλλογη που ειχα..Τhanks Mr Hop!!!

hopkins είπε...

Στην ουσία έρχεσαι στα λόγια μου, διότι το "2" είναι μουσική του Κ. Βήτα στον οποίο όπως είπα φέρνουν πολύ οι Elica. Ειδικά το Ξωτικό είναι σχεδόν ίδιο με το Κύμα του Κ.Βήτα. Τον ανελέητο αυτόν ύμνο. http://www.youtube.com/watch?v=EfmXN-fS2fA&feature=related

Για ποια φωνάρα μιλάς;

ace είπε...

Εχεις δικιο..για να ακουσω ολο το cd τους να δουμε...
Οσο γι αυτο που βρηκα εγω, δεν ξερω αν θα σ' αρεσει. Την κα Kirsty Hawkshaw τη θυμομουν απο μια συνεργασια με τον tiesto πριν λιγα χρονια και ψαχνοντας στα cd μου χθες βρηκα σε μια συλλογη αυτο που ειναι εντελως αλλο στυλ. Κολλησα και το ακουω συνεχεια απο χθες...Μουσικουλα, βροχη και βολτα με το αυτοκινητο...
http://www.youtube.com/watch?v=wWOvSBAMZK4

hopkins είπε...

Μ' άρεσε πάρα πολύ το τραγούδι! Ωραία φωνή. :)

Ανώνυμος είπε...

1ον με γεια το νέο μπλογκ.
2ον Κάπου τους είχα πετύχει ετούτους, αλλά δεν έδωσα πολλή σημασία, πολύ ενδιαφέρον πάντως σαν άκουσμα. :)
Και μια και αναφέρθηκαν και οι δύο... Παυλίδης 22&23 ιανουαρίου και Κ.Βήτα 26&27 μαρτίου στο μύλο (θα έσκαγα αν δεν το έλεγα κάπου:P)!

δάφνη η μεγάλη

hopkins είπε...

1ον ευχαριστώ
2ον να τους δώσεις μεγαλύτερη σημασία. :)

Σε ότι αφορά τον Παυλίδη, το πρώτο δεκαήμερο του μήνα θα ανέβω στο βορρά για να πάρω το χαρτί απόλυσης από το στρατό, κάτι που κάνει σχεδόν απίθανο το να ξαναβρεθώ εκεί πάνω τόσο σύντομα. :)

Ανώνυμος είπε...

Έχω κατεβάσει το σινδί τους.. πάντως το "ξωτικό" όσο παραπάνω τ'ακούω τόσο πιο πολύ μ'αρέσει. Καλό σημάδι!:) Όσο για παυλίδη, ως τότε έχει ο καιρός γυρίσματα..

hopkins είπε...

Δεν είναι κακό να μου το ξαναθυμίσεις τότε πάντως! ;)